دانلود فقط دانلود

www.Shoriken.BlogSky.com

دانلود فقط دانلود

www.Shoriken.BlogSky.com

سال نو مبارک

                  سرآغاز گفتار نام خداست            که رحمتگر و مهربان خلق راست

 

 سال نو رو به همه شما عزیزان تبریک می گویم انشاالله که سالی پراز خیر و برکت و پر از خوشی شادمانی داشته باشید . از اینکه یه چند ماهی مطلب تازه نذاشته بودم عذر خواهی می کنم اما حالا که اول سال جدیده بذارید همینجا یه خواهشی ازتون بکنم اینکه فکر کنید به این سالی که گذشت به کارهایی انجام دادید به کارهایی که می تونستید انجام بدید اما ندادید خواهش می کنم فکر کنید اگه کار خوبی انجام دادید بیشتر انجام بدید و اگر کار ناپسندی انجام دادید سعی کنید دیگه اونو تکرار نکنید فکر کنید مخصوصا به کار هایی که می تونستید انجام بدید اما ندادید تلاش کنید که در سال جدید با انرژی تمام هر کاری ازتون بر میاد انجام بدید که آخرش پشیمونی براتون نیاره قصدم این نبود که نارحتتون کنم فقط می خواستم یه یادآورری باشه نه برای شما برای خودم برای هممون ...امیدوارم که همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه .... یاعلی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
HRG 1392,01,15 ساعت 08:54 ب.ظ http://thelife7.blogsky.com

ma hanooz yade dustaye ghadimimoon hastim ....
eydet mobarak

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد